Control financeiro
Xornada formativa: Plan PREMADECOR da Deputación Provincial da Coruña
Prazo aberto para a inscrición
I. PERSOAS DESTINATARIAS.
- Persoas que exerzan algún cargo representativo nas entidades locais da Provincia.
- Persoal funcionario e laboral
- Persoas interesadas en xeral.
II. DATAS E LUGARES NOS QUE SE VAI A IMPARTIR.
1ª.- 06/10/2022, xoves: Casa da Cultura de ORTIGUEIRA (Para os concellos do territorio que abrangue o Partido xudicial de Ferrol).
2ª.- 26/10/2022, mércores: Casa da Cultura de Teixeiro- CURTIS (Para os concellos do territorio que abranguen os Partidos xudiciais de A Coruña e Betanzos).
3ª.- 22/11/2022, martes: Auditorio de Baio- ZAS (Para os concellos do territorio que abranguen os Partidos xudiciais de Carballo e Corcubión).
4ª .- 29/11/2022, martes: Casa de Cultura de LOUSAME ( Para os concellos do territorio que abanguen os Partidos xudiciais de Santiago e Noia).
III. ORDE DO DÍA, CONTIDO DAS SESIÓNS E RELATORES.
9.30: Saúdo inicial e presentación da xornada:
Titular da Presidencia da Deputación ou persoa deputada na que poida delegar, conselleiro da Área de corporacións locais, titular da Alcaldía do concello respectivo e persoas deputadas que tiñan sido elexidas polo partido ou partidos xudiciais correspondentes.
10.00- 11.30. Relatorio titulado "Fomento de marcos de integridade pública na xestión NGEU e o papel de colaboración do Consello de Contas coas entidades locais de Galicia".
Sr. Don Simón Rego Vilar, Conselleiro do Consello de Contas de Galicia, Área de Corpotacións locais.
11.30-12.00: Pausa-café.
12.00- 13.30. Relatorio titulado “Os procedementos de contratación para a xestión dos fondos NGEU: especialidades e cláusulas a introducir no prego de cláusulas administrativas particulares”.
Sr. DON LUIS JAIME RODRÍGUEZ FERNÁNDEZ, Xefe do Servizo de Patrimonio e Contratación da Deputación da Coruña.
13.30 – 14.00: Coloquio
14.00- 16.00 PAUSA-COMIDA.
16.00-17.30. Relatorio titulado “O canle de bo goberno e denuncias. Comentarios ao anteproxecto de Lei de protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de protección contra a corrupcion”.
SR. DON MIGUEL IGLESIAS MARTÍNEZ, Oficial Maior da Deputación da Coruña.
17.30- 19.00: Relatorio titulado “ O Plan PREMADECOR da Deputación da Coruña: medidas preventivas, de detección, correctivas e de persecución. A instrución dos procedementos de reintegro e sancionadores”
SR. DON JUAN BAUTISTA SUÁREZ RAMOS, Interventor adxunto da Deputación da Coruña.
19.00- 19.30: Coloquio e entrega de diplomas de certificados de asistencia.
IV. INSCRICIÓN E CERTIFICADOS ACREDITATIVOS DE ASISTENCIA.
As persoas interesadas en inscribirse en calquera das edicións destas xornadas, deberán instar a inscrición con dez días de antelación a data prevista, mediante o envío dun correo electrónico ao enderezo control.financeiro@dacoruna.gal . No correo deberán indicar os datos necesarios pàra poder expedir posteriormente o certificado de asistencia: nome, apelidos e DNI), o cargo ou posto de traballo que ocupan e o concello de procedencia.
O certificado de asistencia será expedido ao remate de cada xornada a prol das persoas que teñan asistido a todos os relatorios.
- Normativa xeral:
- Subvencións pagadas no exercicio 2018
- Subvencións pagadas nos exercicios 2016 e 2017
- Subvencións pagadas no exercicio 2015
- Subvencións pagadas no exercicio 2014
- Subvencións pagadas no exercicio 2013
- Comprobación das operacións de recadación levadas a cabo polo Servizo de Recadación e polas oficinas de zona.
- 2022
- Resolución da Presidencia núm. 875/2023, con data do 11/01/2023, pola que se nomea a comisión de control interno.
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2022.
- 2021
- Resolución da Presidencia núm. 3566/2022, con data do 20/01/2022, pola que se nomea a comisión de control interno.
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2021.
- 2020
- Resolución da Presidencia núm. 11362/2021, con data do 24/03/2021, pola que se nomea a comisión de control interno.
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2020.
- 2019
- Resolución da Presidencia núm. 1071/2020, con data do 14/01/2020, pola que se nomea a comisión de control interno.
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2019.
- 2017-2018
- Resolución da Presidencia núm. 6729/2019, con data do 19/02/2019, pola que se nomea a comisión de control interno
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación dos exercicios 2017 e 2018
- 2016
- Resolución da Presidencia núm. 14588/2017, con data do 08/05/2017, pola que se nomea a comisión liquidadora correspondente ao exercicio 2016
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2016
- 2015
- Resolución da Presidencia núm. 7242/2016, con data do 04/04/2016, pola que se nomea a comisión liquidadora correspondente ao exercicio 2015
- Acta da comisión liquidadora dos estados contables procedentes da recadación do exercicio 2015
- Fiscalización a posteriori dos recursos propios da Deputación e dos outros Entes Públicos.
- Informe-proposta conxunto da Secretaría, Tesourería e Intervención provincial para a análise do funcionamento dos centros provinciais e a elaboración de propostas de actuación
- Resolución da Presidencia núm. 7215/2018, con data do 23/02/2018, que aproba a análise do funcionamento dos centros provinciais e a elaboración de propostas de actuación
- Concello de Boimorto
- Aceptación da delegación de competencias do Concello de Boimorto
- Actuacións realizadas ata o 31/12/2019
- Actuacións realizadas ata o 31/12/2018
- Concello de Boqueixón
- Aceptación da delegación de competencias do Concello de Boqueixón
- Actuacións realizadas ata o 31/12/2018
- Concello de Cee
- Concello de Arzúa
- Concello de Dodro