Estás en:Formación Estudo de necesidades

Estudo de necesidades

Subtel

Instrucións para encher a enquisa na plataforma de Xestión Telemática Subtel: 

  • O primeiro que ten que introducir para acceder á plataforma é o seu usuario e contrasinal do Directorio Público:
    • Se vostede é un usuario da Deputación, vaia ó enlace de "usuarios deputación". Prema na opción "Enquisa".
    • Se vostede é un usuario dunha Entidade Local , vaia ó enlace de "usuarios entidades". Prema na opción "Enquisa".
  • Cada persoa pode propoñer un máximo de cinco accións formativas que estime de interese persoal, para a entidade local onde traballa ou para algún colectivo.
  •  Na primeira pestana terá que encher os seus datos persoais. Disporá de otras 5 pestanas de "proposta" para encher a información de cada acción formativa. 
  •  Non esqueza premer nos botóns de " gardar" a medida que vaia cubrindo campos de texto.
  •  Importante: Non prema no botón "enviar enquisa" ata que finalice de encher todas as pestanas.

Lembre que para poder acceder á Plataforma Subtel ten que estar de alta no Directorio Público Local. Se no coñece o seu Usuario e Contrasinal, pode solicitalo ó Responsable de Administración Electrónica da súa Entidade. Se precisa soporte, pode contactar co CAU da Deputación no 981080555 ou no enderezo soporte.cau@dacoruna.gal.